
Pojďme to řešit!
1
Dáme si dobrou kávu a probereme, co vás trápí.
Požádáme vás, abyste již na této schůzce přivezli
co nejvíce podkladů a informací.
Stává se, že při této první schůzce již dojdeme k návrhu řešení vašich problémů.
Tato úvodní konzultace je zdarma a probíhá většinou u nás.
Úvodní schůzka
2
Návštěva vaší firmy
Budeme již velmi detailní a bude potřeba mít k dispozici všechny podklady, které si vyžádáme ještě před návštěvou. Na základě návštěvy vaší firmy, obdržených podkladů
a bližšího seznámení se s problematikou
i atmosférou ve vaší firmě vypracujeme analýzu a návrh řešení.
Jdeme na to!
3
Přebíráme vedení vaší firmy a postupujeme dle jasně definovaného krizového plánu, který
s vámi pravidelně konzultujeme. Je několik variant postupu, z nichž nejčastější je ten, že vedoucí týmu dojíždí na pravidelné schůzky do vaší firmy. Zadává úkoly, jedná s věřiteli, bankami, partnery, motivuje zaměstance.
Naši externí poradci řeší úkoly souběžně.
Další možností je v případě potřeby dosazení manažera na plný úvazek do vaší firmy. Vše se odvíjí od konkrétní situace. Dohodneme si též stanovení časové osy naší spolupráce.
4
Ukončení krizového řízení vaší firmy
Dostaví se výsledky a je nutno se rozhodnout, co dál. Můžete jít svou vlastní cestou.
Můžete samozřejmě využít možnosti kdykoliv se na nás obrátit, byť třeba jen po telefonu.
Jsme rádi se svými klienty v kontaktu i po ukončení krizového řízení. Vypracováváme pak závěrečnou zprávu, ve které najdete i mnoho užitečných rad
a tipů, vycházejících přímo ze situace ve vaší firmě. A abychom nezapomněli. Je fajn si závěrem udělat třeba grilovačku s celým týmem, když je firma už
z nejhoršího venku! A co vás to bude stát? Vše se odvíjí od konkrétní zakázky, většinou si dohodneme odměnu až za konkrétní dosažení cíle.